A Home Staging (HS) azt a szemléletet és technikát jelenti, mellyel az eladó lakást, családi házat felkészítjük az értékesítésre annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb profitot tudjuk elérni az értékesítés során. Az ingatlan legjobb arcát és a benne rejlő lehetőségeket, adottságokat mutatjuk be. Átgondolt és értéket nyújtó lakásokat alkotunk, ahol minél szélesebb vevői réteg el tudja képzelni a saját életét. 

A HELLO HOME STAGING módszertana

Mi a teendőd ha úgy akarod eladni, hogy benne élsz?

Ami lakni alkalmas, az nem alkalmas eladásra! A Te otthonodat, a Te életedet nem lehet eladni. Illetve el lehet, csak sokáig tart és súlyos milliókat veszítesz rajta!

De a vevő soha nem ezt akarja! A vevő már a hirdetésedet látva is vágyat akar érezni, hogy ott éljen. A lakásba lépve azonnali pozitív élményt keres, amikor nem akar, mert nem tud alkudni sem. Sőt, akár képes többet is adni az ingatlanért, mint ami az eredeti elképzelése volt, mert nem kell kompromisszumot kötnie. Ehhez szükséges egy alaposan átgondolt „személytelenítés”, térrendezés és professzionális felkészítés, ami sokszor nem jár  jelentős anyagi ráfordítással.

Hogyan készíts fel üres ingatlant?

Az üres lakás nem egy élettér, csak négy fal. Fontos tudnod, hogy az emberek 95%-a nem lát a térben, nem látja a funkciókat, az arányokat, nem indul be a fantáziája, kisebbnek érzi üresen a helyiségeket, mint berendezve. Ha HOME STAGING alapelvek szerint berendezzük az ingatlant, a vevő annyival többet kap, hogy képes akár azonnal dönteni a vásárlásról, és hajlandó akár többet is fizetni!

Hogyan dolgozunk?

Minden átfogó felkészítés alapja, hogy pontos képet kapjunk az aktuális versenytársakról. Az ingatlan reális ára nem az lesz amit a szomszéd mondott és nem is az, amit hirdetésekben elsőnek látsz, vagy amennyiért hallottad, hogy a házban más eladta a lakását. Gyakran tapasztaljuk, hogy az eladók nem megfelelő forrásból kapott információk és nem megfelelő ingatlanok összehasonlításával alakítják ki a hirdetési árat. 

Nem lesz reális árképzés az sem, ha belekalkulálják a saját egyedi igényünkre, ízlésünkre tervezett drága felújítást, vagy extra tartalmakat. Ami nekünk érték, az a vevőnek általában nem az, az ízlésünk pedig szinte soha nem azonos a vevőjével. Ahhoz, hogy valóban a realizálható eladási árat megkapjuk, a vevők szemszögéből kell vizsgálnunk a piacot, amire megvannak a megfelelő összehasonlító módszerek.

1.

A HOME STAGING alapja az megfelelő piacelemzés.

Minden átfogó felkészítés alapja, hogy pontos képet kapjuk az aktuális versenytársakról. Ha meghatároztuk az ingatlan célcsoportját, akkor az ő fejükkel gondolkodva kell majd vizsgálnunk a hirdetési piacot és azt is, hogy az elmúlt hónapokban milyen hasonló adottságú lakások keltek el és mennyiért. Ebben nekünk nagy előnyünk, hogy az Otthon Centrum Holding tagjaként, rálátunk az összes eladott ingatlan, minden adatára és eladási árára. 

2.

Létezik akár „0 Ft-os” HOME STAGING is.

Nem minden esetben van lehetőség több milliós beruházásra. Azonban már akkor is látványos eredményeket érhetsz el, ha a tanácsaink alapján újragondolod a lakásod berendezését, stílusát, használhatóságát. A home staginget megelőzően pedig egy mindenre kiterjedő, alapos nagytakarítással is sokat tehetsz a sikerekért.

3.

A felkészítés része a profi marketing is.

Nem elég egy szép lakás, azt meg is kell tudni mutatni a piacon!

Munkánk része a hatékony hirdetési szöveg megírása, a méretarányos alaprajz elkészítése és a HOME STAGING szemlélettel, profi szakember által elkészített fotózás, videózás megszervezése is. Ezek nélkül nincs profitmaximalizálásra törekvő ingatlanmarketing.

4.

Fontos, hogy tudd, a HOME STAGING nem lakberendezés!

Míg a lakberendező a megrendelő személyére, igényére, ízlésére tervezi meg a tereket és a  költségeknek nincs szigorú határ megszabva, addig a HOME STAGING esetében csak azokat a változtatásokat és beruházásokat tesszük meg, amelyeknek az ára és az értéke az értékesítéskor megtérül és feszes költségvetés szerint történik. A felkészítés során a harmonikus, világos, legszélesebb közízlésnek megfelelő kialakításra törekszünk és általában az ingatlan értékének 3-5%-ánál többet nem költünk HOME STAGING-re. 

5.

HOME STAGING és ingatlanfejlesztés.

Fontos különválasztani a klasszikus HOME STAGING-et és az ingatlanfejlesztéssel, vagy felújítással összekötött HOME STAGING-et. Előbbiről új, újszerű és jó állapotú, vagy felújított lakások esetében beszélhetünk elsősorban. Régi, vagy felújítandó lakások esetében viszont a felkészítést egy HOME STAGING szemléletű ingatlanfejlesztés, felújítás is megelőzheti. Ebben az esetben is fontos, hogy csak olyan beruházásokat végzünk az ingatlanon, ami jelentősen megtérül és hozzájárul ahhoz, hogy a VEVŐ a lehető legmagasabb árat megadja a lakásért.       

6.

A HELLO HOME STAGING csapata minden típusú és állapotú lakás felkészítésében támogatja a lehető legsikeresebb értékesítést.

Díjmentes online konzultációval segítünk neked, hogy az hét csomagunkból a számodra legideálisabbat tudd majd kiválasztani.

ELŐTTE UTÁNA

*a kép illusztráció!